alwahatech

alwahatech (http://www.alwahatech.net/vb/index.php)
-   واحة الالغاز والنكت (http://www.alwahatech.net/vb/forumdisplay.php?f=63)
-   -   نكت بسيطة 2 (http://www.alwahatech.net/vb/showthread.php?t=5036)

alwadheh 07-27-2008 12:24 AM

نكت بسيطة 2
 
أليسا وهيفاء وهبي ونانسي عجرم راكبين قطار
وبيتكلموا عن فارس أحلامهم
إليسا قالت : نفسي أتجوز ضابط
هيفا قالت : نفسي أتجوز صيني
نانسي قالت : نفسي أتجوز لاعب كرة مشهور
سمعهم واحد دخل عليهم وقالهم ..
معاكوا العقيد شونج يونج الشهير بأبوتريكة !!

....................

واحدة بتقول لجوزها اطرد السواق كان حيموتني مرتين في حادثة !
قال لها خلينا نديه فرصة ثالثة

...............

مره واحد تاجر كتاكيت ماشي بالعربيه وفيها كتاكيت
وقفته لجنه تموين وقال له المفتش: الكتاكيت دي بتأكلهم ايه؟
رد عليه وقال له : ذرة يا بيه.....
فقال له المفتش انتو ما بتفهموش حاجة الكتاكيت دي بتاكل علف!!!
وراح عمله غرامة 1000 جنيه !
راح مشي التاجر بالعربيه وهو في الطريق وقفته لجنه تموين تاني
وقال له المفتش انتي بتوكل الكتاكيت دي ايه ؟؟
قال له رد عليه بوكلهم علف يا بيه !
فقال له المفتش انتا حمار انتا بهيم دي بتاكل ذرة !!
وعملل له غرامه 1000 جنيه !
وبعد شويه وهو ماشي وقفته لجنه تموين تاني
وقال له المفتش انتي بتوكل الكتاكيت دي ؟؟
ايه قال له يا بيه انا كل يوم الصبح ادي كل كتكوت جنيه وهو ياكل اللي عايزه


الساعة الآن 09:26 PM.

Powered by Alwaha® Version
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

Adsense Management by Losha

new notificatio by 9adq_ala7sas
alwahatech.net